Kategorie
Badania

Czy wizerunek marki można zmierzyć?

Proste narzędzie umożliwiające weryfikację postrzegania.

Możesz bardzo szybko sprawdzić jak inni widzą Twoją markę, a podczas rebrandingu porównać, która lepiej pasuje do Twojej wizji.

Lepiej sprawdzić niż się domyślać. Im więcej wiesz, tym więcej możesz zrobić.

Najważniejszym atutem narzędzia jest dokładanie punktów widzenia i porównywanie ich. Umożliwia to spojrzenie na wizerunek marki, z możliwie wielu perspektyw.

W zależności od tego, czego chcesz dowiedzieć się o swojej marce, formułujesz pytania dotyczące jej konkretnych elementów składowych, np. logotypu, strony www, opakowania. To będzie początek badania skierowanego do respondentów.

Budujesz również drugie, w którym Ty sam określasz idealny wizerunek swojej marki, lub zarząd (Interesariusze). W ten sposób, po zgrupowaniu obu badań, otrzymujesz punkt odniesienia dla perspektyw utworzonych na podstawie odpowiedzi respondentów.

Narzędzie to, nie tworzy opasłych raportów na setki stron, a daje tylko możliwość szybkiej weryfikacji obranego kierunku. To tylko, jest rozwiązaniem wielu problemów małych i wielkich firm.