Kategorie
Estetyka

Czekolada

Przygotowanie marki dla producenta czekolady to czysta przyjemność. Zadanie nie jest jednak proste, kiedy budujemy całą strukturę portfela marek.

Sygnet powstał na prośbę właścicieli. Nawiązuje do ich nazwiska. Mimo początkowego sceptycyzmu, udało się wykonać znak odpowiadający cechom wizerunkowym obranym na początku zadania.

Czekolada to najczęściej wybierany comfort food
na świecie.

Towarzyszy nam w chwilach sukcesu
i momentach zadumy. Kiedy jesteśmy z najbliższymi
i kiedy jedynym towarzystwem, na jakie mamy ochotę,
jest właśnie Ona.


Powyżej tekst wizerunkowy przygotowany dla marki Arteda Enterprise

Logo ułożone na siatce umożliwia przewidywalny układ
na różnych materiałach, buduje stały element
i rozpoznawalność mimo zmian w funkcji.

Współpraca z firmą Arteda Enterprise to ciągły proces szukania najlepszego rozwiązania dla określonych celów. W ramach projektu zostaną również wdrożone dwie submarki i opakowania.